"The explosive growth of the GeoWeb and geographic information has made GIS powerful media for the general public to communicate, but perhaps more importantly, GIS have also become media for constructive dialogs and interactions about social issues." - Sui & Goodchild
This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision Next revision | Previous revision | ||
geoinf16:start [2016/12/14 08:01] oertz [Evaluation] |
geoinf16:start [2016/12/14 10:51] oertz [Cours GéoInf :: Edition 2016] |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
====== Cours GéoInf :: Edition 2016 ====== | ====== Cours GéoInf :: Edition 2016 ====== | ||
Bienvenue sur le portail de cours **GéoInformation - Open Webmapping** | Bienvenue sur le portail de cours **GéoInformation - Open Webmapping** | ||
- | * Enseignants : O. Ertz, S. Oulevay, D. Rappo | + | * Enseignants : A. Bigler, O. Ertz, S. Oulevay, D. Rappo |
* Salle de cours : HEIG-VD, St-Roch, T153 | * Salle de cours : HEIG-VD, St-Roch, T153 | ||
* Horaire : [[http://www.comem.ch/horaire/afficher_horaire.asp?classe=&inter=&module=&module2=&cours=G%E9oinf%7ECC3164&cours2=G%E9oinf%7ECC3164&date1=03.11.2016&date2=|http://www.comem.ch/horaire]] | * Horaire : [[http://www.comem.ch/horaire/afficher_horaire.asp?classe=&inter=&module=&module2=&cours=G%E9oinf%7ECC3164&cours2=G%E9oinf%7ECC3164&date1=03.11.2016&date2=|http://www.comem.ch/horaire]] | ||
Line 24: | Line 24: | ||
===== Evaluation ===== | ===== Evaluation ===== | ||
* [[geoinf16:exa1|Partie 1]] : travail individuel en complète autonomie avec livrable | * [[geoinf16:exa1|Partie 1]] : travail individuel en complète autonomie avec livrable | ||
- | * [[geoinf16:exa2a|Partie 2a]] : travail dirigé //"Géoservices"// avec livrable individuel | + | * [[geoinf16:exa2a|Partie 2a]] : travail pratique //"Géoservices"// avec livrable individuel |
* [[geoinf16:exa2b|Partie 2b]] : suite du précédent. | * [[geoinf16:exa2b|Partie 2b]] : suite du précédent. | ||